JŪSŲ KREPŠELIS

Krepšelyje nėra produktų.

Select Page

Filialo ar atstovybės steigimas

Užsakykite paslaugas iš bet kurios pasaulio vietos! Mes įsteigsime įmonę Jums TIESIOGIAI NEDALYVAUJANT.

Filialo ar atstovybės atidarymas yra parankus plečiant verslą kituose Lietuvos miestuose arba užsienyje. Nei filialas, nei atstovybė nėra juridinis asmuo. Jų veiklą organizuoja vadovas, kuris veikia pagal įmonės steigėjos įstatus.

Jeigu filialo ar atstovybės steigimas vyksta Lietuvoje, dokumentų tvarkymas vyksta pagal LR įstatymų nustatytą tvarką. Įmonės valdymo organas, nusprendęs, kad reikalingas filialo ar atstovybės įkūrimas, turi parengti filialo ar atstovybės nuostatus. Juose turi būti nurodyta filialo ar atstovybės kompetencija.

Filialo ar atstovybės steigimas užsienyje vyksta pagal tos šalies teisę. Taigi visi dokumentai turėtų būti išversti, patvirtinti notarų ir legalizuoti.

Kai vyksta užsienio įmonės filialo ar atstovybės steigimas Lietuvoje, filialą ar atstovybę steigianti įmonė turi parengti įvairius dokumentus. Šie dokumentai ir jų vertimas į lietuvių kalbą turi būti patvirtinti notaro ir legalizuoti.

Kai vyksta filialo ar atstovybės registravimas, Juridinių asmenų registrui pildomos formos JAR – SG1 ir JAR – SG2. Visi formose nurodyti duomenys yra būtini, kad filialo ar atstovybės steigimas sklandus.

KIekvieno filialo ar atstovybės steigimas yra unikalus, priklauso nuo įmonės steigėjos tipo, buveinės vietos (Lietuvoje ar užsienyje) ir kitų dalykų. Todėl MyTax komanda suteiks visą reikiamą informaciją ir būtinų paruošti dokumentų sąrašą. Kad filialo ar atstovybės steigimas būtų paprastesnis, tam tikrus dokumentus, pavyzdžiui, steigiamo filialo ar atstovybės nuostatus, paruošti gali MyTax teisininkai.

Filialo ar atstovybės steigimas internetu

Filialo ar atstovybės atidarymas internetu ar tiesiogiai paprastai vyksta 5-6 darbo dienas. Paslaugos kaina – nuo 669 eurų. Į šią kainą yra įskaičiuotas notaro mokestis, VĮ Registrų centro mokestis, dokumentai ir konsultavimas.

Pagal LR nuostatus, juridinis asmuo, įregistraves naują imonę, per 5 darbo dienas turi pateikti duomenis, kas tvarkys įmonės apskaitą. Taigi, kad filialo ar atstovybės steigimas ir apskaita jums keltų kuo mažiau rūpesčių, patikėkite tai MyTax komandai.

MyTax įmonė naujiems klientams, kurių siekis – filialo ar atstovybės steigimas, siūlo AKCIJĄ: sudarius NETERMINUOTĄ sutartį dėl buhalterinės apskaitos, pritaikysime vienkartinę ?? Eur nuolaidą buhalterinėms paslaugoms.

Kaina:

  • nuo 669 € (su PVM)

Terminas:

  • 5-6 darbo dienos

Reikalingi duomenys:

Steigėjo (užsienio juridinio asmens):

  • Steigimo dokumento, steigimo sutarties ir įstatų, jei tai atskiri dokumentai su visais jų pakeitimais nuorašai, patvirtinti nustatyta tvarka (patvirtinti notaro ir legalizuoti);
  • Registro, kuriame saugoma steigėjo byla, išrašas, patvirtintas nustatyta tvarka ir legalizuotas;
  • Dokumentas, patvirtinantis steigėjo valdymo organo sprendimą dėl filialo ir / ar atstovybės steigimo, kuriuo paskirtas vadovas ir patvirtinti nuostatai;
  • Metinių finansinių ataskaitų rinkinys, kuris yra sudarytas, audituotas ir atskleistas pagal valstybės, kurioje įsteigta bendrovė, teisę, patvirtintas nustatyta tvarka;
  • Visų užsienio fizinių asmenų, turinčių teisę veikti steigėjo vardu, pasų kopijos (patvirtintos notaro ir legalizuotos).

Pateikiami aukščiau išvardintų dokumentų vertimai į lietuvių kalbą. Vertėjo parašas turi būti patvirtintas notaro. Pasų kopijų vertimo daryti nebūtina.

Į kainą įskaičiuota:

  • Notaro mokestis;
  • VĮ Registrų centro mokestis;
  • Dokumentai;
  • Konsultavimas.

Vadovaujantis VMI prie LR Finansų Ministerijos viršininko 2004-12-15 įsakymu Nr.: VA-189 juridinis asmuo įregistravęs naują imonę per 5 d.d. nuo pranešimo apie registravimą mokesčių mokėtojų registre privalo pateikti reikiamus duomenis, kur turi būti įrašomas(-a) mokesčių mokėtojo apskaitą tvarkantis asmuo (įmonė).

MyTax komanda naujiems klientams, kurių siekis – įmonės steigimas, siūlo AKCIJĄ: sudarius NETERMINUOTĄ sutartį dėl buhalterinės apskaitos, pritaikysime vienkartinę  30 Eur nuolaidą buhalterinėms paslaugoms.

image
Domina ši paslauga?
Marija

Susisiekite ir gaukite geriausią pasiūlymą.

Mūsų teikiamos paslaugos

blog-img
Įmonių steigimas

Nuo 199

blog-img
Verslo teisė

Nuo 49

blog-img
Migracijos vadyba

Nuo 99

Mus rasite socialiniuose tinkluose

paveikslas

UAB „Garuda“ Vytenio g. 6-301, 03113 Vilnius
Įm.k.: 125506280
Bankas: AB SEB bankas a/s Nr.: LT607044060001512606
Darbo laikas: I-V 08.00-17.00

+370 520 75751
tl.xatym@ofni

UAB "GARUDA" © 2020. Visos teisės saugomos

Naujienos