Asociacija yra pelno nesiekiantis juridinis asmuo, kuris gali pretenduoti į valstybės paramą. Todėl tokios įmonės buhalterinė apskaita yra reglamentuota ir turi būti tvarkoma vadovaujantis pelno nesiekiančių juridinių asmenų buhalterinės apskaitos ir apmokestinimo taisyklėmis. Asociacija turi kasmet paruošti metinių finansinių ataskaitų rinkinį.

Asociacijos apskaita turi būti prižiūrima ir vedama tvarkingai. Tinkamai tvarkoma buhalterija padeda asociacijai sėkmingiau vystyti savo veiklą. Kadangi tai yra pelno nesiekianti organizacija, svarbu nuolat stebėti įmonės finansinę veiklą, kad lėšos būtų naudojamos tikslingai.

„My Tax” komandoje dirba kvalifikuoti, ilgametę patirtį turintys buhalteriai. Todėl asociacijų apskaita jiems yra aiški ir suprantama. Patikėję savo asociacijos buhalterinę apskaitą „My Tax komandai, galėsite visas jėgas ir dėmesį sutelkti jums svarbiai veiklai. O nuotoliniu būdu tvarkoma apskaita suteikia galimybę asociacijoms visoje šalyje gauti kvalifikuotas buhalterijos paslaugas.

Jeigu jūsų asociacijos buhalterinė apskaita tvarkoma nuotoliniu būdu, sutaupote nemažai lėšų ir laiko. Visus dokumentus galite pateikti internetu bet kuriuo paros metu. Tokia apskaita suteikia galimybę savo asociacijos finansinę būklę stebėti realiu laiku. Jeigu kyla klausimų, mūsų darbuotojai pasiruošę ją suteikti tą pačią dieną, kai gaunama užklausa. Asociacijų buhalterinė apskaita apima daug įvairių paslaugų – nuo įprastu finansinių operacijų registravimo iki metinių finansinių ataskaitų rengimo ir įvairių problemų sprendimo.

Kokia asociacijos buhalterijos tvarkymo kaina? Kiekvienos asociacijos apskaita skirtinga. Kaina priklauso nuo įmonėje dirbančių darbuotojų skaičiaus, taip pat nuo jūsų pasirinktų paslaugų. Susisiekite su mumis ir aptarę visus klausimus galėsime tiksliai pasakyti, kiek kainuos būtent jūsų asociacijos buhalterinė apskaita.