Buhalterijos tvarkymas

Dažna įmonė susiduria su apleista buhalterine apskaita, kuri laikui bėgant gali sukelti nesklandumų. Kruopštus buhalterijos tvarkymas yra labai svarbus kiekvienai įmonei, netinkamai atliekama buhalterinė apskaita gali gerokai pakenkti įmonės veiklai bei įvaizdžiui. Tam, kad rezultatai būtų dar geresni, svarbu patikėti šį darbą patyrusiems buhalteriams. Skaitykite toliau ir sužinokite apie teikiamas buhalterijos paslaugas mūsų įmonėje.

Apleistos buhalterijos tvarkymas

Esame „MyTax” – jau daug metų buhalterijos srityje dirbanti įmonė, vienijanti profesionalius, skirtingų sričių specialistus. Apleista buhalterinė apskaita ir su jomis susiję rūpesčiai yra viena iš mūsų veiklos sričių, kurioje dirba šauni komanda. Jeigu susiduriate su neaiškumais ar klausimais, kviečiame pasikonsultuoti su mūsų specialistais, kurie bus pasirengę pagelbėti įvairiais iškylančiais atvejais.

Įmonės buhalterija gali būti apleista dėl įvairių priežasčių. Neretas atvejis, kai apskaita nėra vykdoma tinkamai arba pasirenkami prasti specialistai. Laikui bėgant pasireiškia neigiami tokių veiksmų padariniai, todėl svarbu juos kaip įmanoma greičiau ištaisyti. 

Paslauga skirta:

  • jeigu įmonė nėra PVM mokėtoja ir pasirinko apskaitą suvesti vieną kartą metuose, o ne kiekvieną mėnesį;
  • jeigu apskaita iki šiol buvo tvarkoma netvarkingai ir aplaidžiai;
  • jeigu buhalterinė apskaita yra suvesta, tačiau neparengtos metinės finansinės ataskaitos.

Suteikiamos paslaugos:

  • pirminių dokumentų suvedimas ir ūkinių operacijų užregistravimas;
  • mokesčių skaičiavimas (perskaičiavimas);
  • finansinių ataskaitų parengimas;
  • ataskaitų pateikimas valstybinėms institucijoms;
  • atlaidžiai tvarkomos buhalterijos klaidų taisymas.

Nuolatiniai klientai, su kuriais dirba „MyTax” komanda, yra tiek uždarosios akcinės bendrovės, tiek mažosios bendrijos, viešosios ir biudžetinės įstaigos, individualios ir įvairios kitos mažos ir vidutinio dydžio įmonės. Esame pasirengę aptarnauti visus, kam yra reikalinga greita ir profesionali buhalterinė pagalba, užtikrindami geras kainas.

Kokia apleistos buhalterijos tvarkymo kaina?

Natūralu, jos iškyla svarbus klausimas – kiek kainuoja apleistos buhalterijos tvarkymas? Kaina, kurią gali tekti sumokėti tvarkant buhalterinę apskaita yra sąžininga ir iš anksto suderinta su užsakovu. Pristatome aiškią ir gerai suprantamą kainodaros sistemą, prieš užsakydami mūsų paslaugas visada matysite tikslias kainas ir iš anksto susitarsite su mūsų specialistais. Atsižvelgdami į Jūsų finansines galimybes ir poreikius pasiūlysime tas paslaugas ar jų paketus, kurie yra svarbiausi Jūsų įmonei.

Profesionalus apleistos buhalterijos tvarkymas pagal individualų įmonei parengtą planą! Suteiksime visas reikiamas paslaugas kruopščiai, profesionaliai ir gera kaina.

image
Domina ši paslauga?
Marija

Susisiekite ir gaukite geriausią pasiūlymą.

Mūsų teikiamos paslaugos

blog-img
Įmonių steigimas

Nuo 199

blog-img
Verslo teisė

Nuo 49

blog-img
Migracijos vadyba

Nuo 99

Mus rasite socialiniuose tinkluose

paveikslas

UAB „Garuda“ Vytenio g. 6-301, 03113 Vilnius
Įm.k.: 125506280
Bankas: AB SEB bankas a/s Nr.: LT607044060001512606
Darbo laikas: I-V 08.00-17.00

+370 520 75751
[email protected]

UAB "GARUDA" © 2020. Visos teisės saugomos

Naujienos